Con motivo do Día Mundial da Saúde Mental, durante o mes de outubro na Hestia Health Residencia Esquerdo desenvolvéronse diversas accións centradas na reflexión, a sensibilización e a promoción do benestar emocional, baixo o lema “Coñecer as nosas vulnerabilidades fainos máis fortes”.
Reflexionar desde a experiencia: a Árbore da Vulnerabilidade
Usuarios e usuarias do centro participaron na creación da Árbore da Vulnerabilidade, unha dinámica colectiva que ofreceu un espazo para compartir vivencias, identificar fortalezas e reflexionar sobre os recursos persoais que axudan a afrontar os retos do día a día.
Unha residencia aberta ao diálogo: visita do Instituto Salesianos de Atocha
Se celebró una jornada de puertas abiertas con la visita de estudiantes del ciclo de Integración Social del Instituto Salesianos de Atocha. Los usuarios guiaron al grupo por las instalaciones, explicaron el funcionamiento de la residencia de salud mental, presentaron el Árbol de la Vulnerabilidad y participaron activamente en un debate sobre la importancia de visibilizar la salud mental.
Acción antiestigma: coidar a saúde mental
Como parte do compromiso coa loita contra o estigma, puxéronse en marcha dúas accións con grande implicación por parte dos usuarios:
- O mural colectivo “Falemos do que non se fala”, froito de obradoiros de reflexión sobre mitos arredor da saúde mental.
- Un artigo informativo, elaborado integramente polos usuarios, para a futura revista A voz de Aluche ampliando mentes, centrado en como coidar a saúde mental no día a día.
Participación na Marcha pola Saúde Mental
Usuarios y profesionales participaron en la Marcha por la Salud Mental. Fue una jornada reivindicativa, festiva y muy motivadora, marcada por un ambiente de apoyo mutuo, solidaridad e ilusión compartida con otras entidades comprometidas con la visibilización y la inclusión.
Encontro co alumnado do Instituto Pío Baroja
Tuvo lugar un encuentro con el alumnado del ciclo formativo de Integración Social del Instituto Pío Baroja, que mostró una gran implicación e interés. Verónica Bayón, integradora social, e Isabel Barrio, terapeuta ocupacional, ofrecieron una visión profesional sobre la atención y el acompañamiento que brindamos a nuestros usuarios. También participaron David y Miguel Ángel, usuarios de la residencia, quienes compartieron su experiencia en primera persona, generando un intercambio cercano y enriquecedor con el grupo.
Con estas iniciativas, a Hestia Health Residencia Esquerdo reafirmou o seu compromiso coa saúde mental e a sensibilización social cara a unha atención máis humana, inclusiva e comprometida coa loita contra o estigma.