

Creixent amb
responsabilitat,
actuant amb
compromís
Política de qualitat, medi ambient i seguretat i salut laboral.
Hestia Health és un grup de gestió líder en assistència intermèdia, salut mental i atenció residencial assistida que declara el seu compromís de desenvolupar, mantenir i millorar contínuament el seu sistema de gestió integrat, amb l’objectiu de complir amb:
- Els requisits de les normes ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, en matèria de qualitat, gestió mediambiental, seguretat i salut laboral.
- La legislació vigent.
- Tots aquells requisits i necessitats dels nostres principals grups d’interès.
- Els requisits i guies establerts per les Administracions de les diferents Comunitats Autònomes on tenim presència.
La nostra estratègia es basa en oferir serveis d’atenció personalitzada, seguint un model de gestió comú que garanteixi una assistència de qualitat en tots els àmbits. Per això, les línies estratègiques de desenvolupament són:
- L’atenció a les malalties cròniques.
- L’atenció a persones amb necessitats geriàtriques, cures pal·liatives, Alzheimer, altres demències i malalties neurològiques amb discapacitat associada.
- La participació i empoderament.
- Enfocament centrat en la persona amb un problema de salut mental (SM).
- Prevenció dels trastorns mentals, promoció i protecció del benestar emocional al llarg de totes les etapes vitals.
- Enfocament sectorial i social de la SM.
- Contribució del sector de la SM en la gestió dels determinants estructurals i socials que afecten la salut mental i el benestar emocional.
- Accés, qualitat i orientació al valor. Serveis de salut mental accessibles i de qualitat.
- Serveis integrals, integrats, multisectorials i adaptables a entorns comunitaris amb un catàleg de serveis eficient i efectiu.
Per fer realitat aquesta estratègia establim els següents principis, desenvolupats a través de polítiques, plans, objectius i programes de millora i revisió contínua:
- Superar les expectatives dels usuaris i entitats col·laboradores.
- Implantar pràctiques segures i minimitzar el risc assistencial.
- Protegir el medi ambient i reduir l’impacte ambiental.
- Protegir la salut i integritat dels treballadors, promovent el seu desenvolupament professional.
- Innovar i millorar contínuament els processos i serveis.
- Mesurar i fer seguiment d’indicadors clau per garantir l’eficàcia del sistema.
- Fomentar una cultura de seguretat i gestió de riscos assistencials i no assistencials.
- Compromís amb la consulta i participació dels treballadors i representants.
- Promoure la notificació d’incidents i suggeriments de millora.
- Compromís amb la millora contínua del sistema.
Compromisos de la Direcció:
- Complir amb els requisits legals i voluntaris relacionats amb qualitat, medi ambient i salut laboral.
- Establir els processos necessaris per integrar l’activitat preventiva a tots els nivells.
- Cercar l’excel·lència en l’atenció i el servei al pacient.
- Construir entorns laborals inclusius, lliures de discriminació i violència.
- Contribuir al desenvolupament sostenible mitjançant polítiques ambientals netes.
- Avaluar i minimitzar els riscos derivats per mantenir un entorn segur.
- Promoure la formació contínua dels treballadors.
- Impulsar la participació dels treballadors en la gestió integrada.
- Fer de la millora contínua una eina clau en la millora de processos.
- Promoure la prevenció i la promoció de la salut.
Certificacions i acreditacions:
- UNE-EN ISO 9001:2015: Hestia Gràcia, Hestia Duran i Reynals, Clínica Coroleu, Hestia Madrid i Sanatori Esquerdo.
- UNE-EN ISO 14001:2015: Hestia Gràcia, Hestia Madrid, Sanatori Esquerdo.
- ISO 45001:2018: Hestia Gràcia.